The Digital and Population Data Services Agency’s service location in Pori is moving in December
The Digital and Population Data Services Agency’s service location in Pori is moving in December 2023.
From 18 December 2023 onwards, our services will be available at the central government's shared service location in Porin Leijona (address: Yrjönkatu 6, 28100 Pori).
Services at the old address will be available until 8 December 2023.
Special opening hours in December
Because of the move, our customer service point will be closed between 11 and 15 December 2023.
Any marriage ceremonies that have already been booked will be carried out at the old service location on 14 and 15 December (address: Pohjoisranta 11 E).
In most cases, using our services does not require a visit to the service location
Most matters do not require a visit to a Digital and Population Data Services Agency service location and can be handled through electronic service channels or the telephone service instead.
These channels will be available as usual, and the change of service location in Pori will not affect their service hours.
If your issue requires a visit to our service location, we recommend that you book an appointment to avoid queues.
See our services that require a visit: https://dvv.fi/en/services-requiring-a-visit
The Digital and Population Data Services Agency’s service location in Pori is open as follows:
- The last service day before relocating: Friday 8 December 2023 (address: Pohjoisranta 11 E).
- Our customer service will be closed between 11 and 15 December 2023
- Customer service will be available at the new premises in Porin Leijona (address: Yrjönkatu 6):
- by appointment starting from Tuesday 19 December
- without an appointment starting from Thursday 21 December
The relocation of the Pori service location and establishing shared service points for the central government are a part of an update of the central government's services and premises network. The project aims to centralise in-person appointments at the central government's service locations by establishing shared service points during the 2020s. At the same time, the central government’s use of premises will be made more efficient as agencies relocate to shared office spaces.
- Privatpersoner
- Handläggningstiderna vid kundtjänsten för privatpersoner
- Äktenskap och parförhållande
- Att få eller adoptera barn
- Namnärenden
- Flytt
- Förmyndarskap
- Livsförändringar utomlands
- Flyttning i utlandet
- Registrering i Finland av ett barn som fötts utomlands
- Äktenskap som ingåtts utomlands
- Partnerskap som registrerats utomlands
- Skilsmässa som beviljats utomlands
- Namn som ändrats utomlands
- Könstillhörighet som fastställts utomlands
- Dödsfall utomlands
- Registrering av medborgarskap
- Bevarande av finskt medborgarskap
- Legalisering av utländska handlingar
- Inlämnande av utländska dokument till Myndigheten för digitalisering och befolkningsdata
- Utlänning i Finland
- Registrering av utlänningar
- Registrering av utländska studerande
- Hemkommun
- Anvisningar till dig som kommer till Finland från Ukraina
- Guiden för arbetstagare
- Expressfil för specialsakkunniga och tillväxtföretagare
- Legaliseringsanvisning
- Inlämnande av utländska dokument
- Utlänningars flytt till Finland, inom Finland och från Finland
- Val och rösträtt
- Suomi.fi-webbtjänst
- Medborgarcertifikat och elektronisk identitet
- Registrering av anmälan om gåva
- Intyg från befolkningsdatasystemet
- Kontroll av egna uppgifter -service
- Medborgarinitiativ
- Personuppgifter i befolkningsdatasystemet
- Personbeteckning
- Utlämning av uppgifter ur befolkningsdatasystemet
- Spärrmarkering
- Övervakning och loggföring av användningen av informationen i befolkningsdatasystemet
- Fastställande av annan könstillhörighet
- Utträde ur och inträde i ett religionssamfund
- Förbud mot utlämning av personuppgifter
- Ändring av ett registrerat partnerskap till äktenskap
- Utlämning av uppgifter ur befolkningsdatasystemet
- Byggnads- och lägenhetsuppgifter i befolkningsdatasystemet
- Adresstjänst
- Medborgarrådgivning
- Tjänster av notarius publicus
- Bestyrkande av köp
- Dödsfall och bouppteckning
- Digitalt stöd för medborgare
- Blanketter
- Organisationer
- Certifikat och kort
- Befolkningsdatatjänster för organisationer
- Den offentliga förvaltningens urvals- och uppdateringstjänst
- Informationstjänster inom den privata sektorn
- BDS-ändringsgränssnittet
- Ändringsdatatjänsten
- BDSförfrågan-gränssnittet
- Webbapplikationen för BDSförfrågan
- BDSförfrågans urvalstjänster
- Revidering av personbeteckningen
- Förutsättningar för att använda befolkningsuppgifter
- Magistratregistrens söktjänster
- Upprätthållande av befolkningsdatasystemet
- Suomi.fi-tjänster
- Tjänster som främjar digitaliseringen
- Digistöd
- Förnyelse av den digitala identiteten
- Tjänster för digital säkerhet
- Tjänster av notarius publicus
- Bestyrkande av köp
- Vigselrätt
- E-tjänster
- Finnish Authenticator -identifieringstjänsten
- Anvisningar för välfärdsområdena
- Registerutdrag
- Om myndigheten
- Myndigheten för digitalisering och befolkningsdata
- Jobba med oss
- Kommunicera elektroniskt med oss
- Kontakt
- Aktuellt
- Automatiskt avgörandeförfarande
- Kvalitetspolicy
- Likabehandlingsplan för kunder
- Dataskydd
- Befolkningsdatasystemet
- Till medier
- Broschyrer och publikationer
- Projekten
- Förutseende och forskningssamarbete