Sisältöjulkaisija
Asiakastarinat
- 11.3.2025 — Asiakastarina: Poliisi laajensi Suomi.fi-viestien käyttöä: “Parhaimmillaan Viestien käyttö voi nopeuttaa rikostutkintaa”
- 6.2.2025 — Asiakastarina: Ilmarinen nosti Suomi.fi-valtuuksien avulla verkkoasioinnin määrää 30 prosenttia
- 8.11.2024 — Traficom otti Suomi.fi-viestit käyttöön ajoneuvoveroissa ja nosti verkkolaskutusprosenttia yli 10 prosenttiyksikköä – ”Viestinnällä oli keskeinen rooli onnistumisessa”
- 6.6.2024 — Suomi.fi-valtuudet sujuvoittaa puolesta-asiointia monissa Verohallinnon palveluissa
- 9.4.2024 — Suomi.fi-viestit on vähentänyt paperipostin määrää merkittävästi Tampereen varhaiskasvatuksessa – “Viestit hyödyttäisi kuntaorganisaatioita laajemminkin”
- 5.4.2024 — Avoindata.fi-palvelun aktiivikäyttäjät Kela ja Fintraffic näkevät tulevaisuudessa paljon mahdollisuuksia vapaasti käytettävälle tiedolle
- 8.2.2024 — Mehiläinen kannustaa laajempaan Suomi.fi-palveluiden käyttöön myös yksityisellä sektorilla
- 4.12.2023 — Sipoon kunta ja Verohallinto testaavat digipalveluita kuvitteellisten käyttäjäryhmien avulla – Testiaineistopalvelussa on testidataa keskisuuren suomalaiskaupungin verran
- 23.10.2023 — Suomi.fi-laatutyökalut mahdollistivat Traficomille palvelukohtaisen palautteen keräämisen ja asiakaskokemuksen parantamisen
- 23.10.2023 — Asiakastarina: Suomi.fi-viestien käyttöönotto poisti ajanvarauksen rutiininomaisia tehtäviä ja toi isoja aikasäästöjä Pohjois-Karjalan hyvinvointialueelle
- 1.9.2023 — The Virtual Finland avaa Yhteentoimivuusalustan avulla maahantulon pullonkauloja
- 12.6.2023 — Asiakastarina: Suomi.fi-viestit nopeuttivat työtä, vähensivät käsityötä ja paransivat asiakaspalvelua Hämeenlinnassa
- 9.6.2023 — Pirkanmaan hyvinvointialue: Palvelutietovarannossa on kyse asiakasohjauksesta
- 17.4.2023 — Suomi.fi-valtuuksien hallintamallin laatiminen vahvistaa tietoturvaa ja säästää aikaa
- 27.3.2023 — Asiakastarina: Turku Suomi.fi-laatutyökaluista: “Tämän tyyppisiä työkaluja on jo pidempään toivottu”
- 13.3.2023 — Asiakastarina: Vaihdossa suoritettujen opintojen hyväksiluku helpottuu Metropoliassa
- 13.3.2023 — Asiakastarina: Vaihto-opintojen hyväksilukuun digiloikka: muualla suoritettujen opintojen tiedot liikkuvat jatkossa sähköisesti yli maarajojen
- 9.12.2022 — Suunnittelupöydältä järjestelmäksi jopa kuukaudessa – näin rullaa Energiaviraston järjestelmätehdas
- 1.12.2022 — Asiakastarina: Tulli panostaa asiakaskokemukseen Suomi.fi-laatutyökalujen avulla – asiakaskokemuksen kehittäminen on koko organisaation yhteinen asia
- 26.8.2022 — Asiakastarina: Oulun kaupunki kannustaa kuntia ottamaan käyttöön Suomi.fi-laatutyökalut – vertailukelpoisesta tiedosta hyötyvät kaikki
- 7.6.2022 — Asiakastarina: Suomi.fi-viestit vähensivät Karkkilassa viestien lähettämiseen kuluvaa työaikaa jopa puolella
- 7.6.2022 — Asiakastarina: Poliisi odottaa Suomi.fi-laatutyökalujen madaltavan palautteenantamisen kynnystä
- 7.6.2022 — Asiakastarina: Turku ja naapurikunnat hyödyntävät Yhteentoimivuusalustaa tuottaakseen laadukasta tietoa alueen tapahtumista
- 6.6.2022 — Asiakastarina: Suomi.fi-valtuudet mahdollistivat OP:lle yritysasiakkaiden reaaliaikaisten palveluiden kehittämisen
- 30.5.2022 — Asiakastarina: Sujuvammat palvelut ja tehokkaampaa viranomaisyhteistyötä – Verohallinto saa apua Suomi.fi-palveluväylästä myös veropetosten selvittelyyn
- 9.5.2022 — Asiakastarina: Uusi rajapinta tuo väestötietojärjestelmän tiedot automaattisesti Helsingin kaupungin SAP-järjestelmään – työaikaa säästyy merkittävästi
- 31.3.2022 — Asiakastarina: Yhteentoimivuusalusta mahdollistaa Tilastokeskuksen luokitustiedon jakamisen laajemmalle käyttäjäkunnalle
- 28.3.2022 — Valtuudet-palvelussa ratkaisu monenlaisiin lapsen puolesta asioinnin tilanteisiin
- 25.3.2022 — Asiakastarina: Valtuudet sujuvoittavat lapsen ja täysi-ikäisen puolesta-asiointia Omakannassa
- 14.2.2022 — Asiakastarina: OUTO-mallilla laadukkaampia digipalveluita Suomen kuntiin