Asiakaspalvelu henkilöasiakkaille 

Näin asioit Digi- ja väestötietovirastossa

  1. Asioi verkossa

    Voit hoitaa monet asiat verkossa helposti ja nopeasti.

  2. Ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse 

    Puhelimitse ja sähköpostitse saat neuvontaa asioidesi hoitamiseen. Palvelukohtaiset kanavat löydät tämän sivun alaosasta. 

    Puhelu ja jonotus maksavat soittajan oman operaattorin sopimuksen mukaisen paikallisverkko- ja matkapuhelinmaksun verran.

    Puhelinpalveluajat: ma–pe klo 9–15.

    Ruuhkaisinta on yleensä aamupäivisin ja alkuviikosta.

    Palvelukohtaiset yhteystiedot tämän sivun lopussa

    Etsitkö käsittelyaikoja?

    Voit tarkistaa palvelun keskimääräisen käsittelyajan verkkosivuiltamme.  

  3. Varaa tarvittaessa käyntiaika

    Voit varata käyntiajan palveluihin, jotka vaativat henkilökohtaista tapaamista. 

    Tarkista, missä asioissa sinun pitää asioida henkilökohtaisesti virastossa. Muissa asioissa palvelemme sinua verkossa tai puhelimitse.

    Varaa tapaamisaika verkossa tai puhelimitse palvelun omasta numerosta. Muista perua ajanvarauksesi, jos et pääse paikalle. Käyttämättömästä ajanvarauksesta veloitamme 50 euroa.

Palvelukohtaiset yhteystiedot

Suomen väkiluku 5 648 011