Työkirja digiasioinnin ulkopuolelle jääneiden osallistamiseen


Olemme koonneet yhteen materiaalia digitaalisten palveluiden ja niiden käytön tuen kehittämisen tueksi. Tältä sivulta löydät tietoa palveluiden kehittämisestä digiasioinnin ulkopuolelle jääneiden osallistamisesta.

Asiakkaan äänen kuuleminen on palvelukehityksen tärkein lähtökohta. Digikriittisten asiakasryhmien toimintaprosessien ja ajatusten kautta päästään kiinni palveluiden epäkohtiin nopeasti ja tehokkaasti. 

Näin käytät työkirjaa

Alla olevasta valikosta avautuvat työkirjan johdanto, yleiset soveltamisohjeet sekä tausta-aineistot. Näihin sisältöihin kannattaa tutustua huolella, kun suunnittelet työkirjan menetelmien käyttöä. 

Osallistamisen menetelmistä laaditut kuvaukset muistilistoineen ovat erillisessä pdf-tiedostossa, jonka voit ladata ja tarvittaessa tulostaa työsi tueksi. 

Antoisia luku- ja kehittämishetkiä!
 

Työkirjan sisällöt -valikko

 

Anna meille palautetta työkirjasta!

Oletko jo hyödyntänyt tätä työkirjaa palvelukehittämisessä? Tai muutoin kehittänyt palveluitasi digiasioinnin ulkopuolelle jääneiden kanssa?

Kerro siitä meille!

Keräämme mielellämme kokemuksia työkirjasta ja haluamme myös jakaa tietoa onnistuneista kehittämisponnistuksista.

Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]