Digituen työkirjat



Digituen kehittäjän työkirja - työvälineitä organisaatioiden ja verkostojen digituen kehittämiseen

Digituen kehittäjän työkirjaan on koottu menetelmiä, joiden avulla digitukea voi kehittää. Työkirjan tavoitteena on auttaa digituen toimijoita ymmärtämään paremmin, miten digitukea tarjotaan, miten sitä voisi kehittää ja ketkä kaikki hyötyvät digituesta



Työkirja digiasioinnin ulkopuolelle jääneiden osallistamiseen

Asiakkaan äänen kuuleminen on palvelukehityksen tärkein lähtökohta. Digikriittisten asiakasryhmien toimintaprosessien ja ajatusten kautta päästään kiinni palveluiden epäkohtiin nopeasti ja tehokkaasti. 

Olemme koonneet yhteen materiaalia digitaalisten palveluiden ja niiden käytön tuen kehittämisen tueksi. Tältä sivulta löydät tietoa palveluiden kehittämisestä digiasioinnin ulkopuolelle jääneiden osallistamisesta.

Näin käytät työkirjaa

Alla olevasta valikosta avautuvat työkirjan johdanto, yleiset soveltamisohjeet sekä tausta-aineistot. Näihin sisältöihin kannattaa tutustua huolella, kun suunnittelet työkirjan menetelmien käyttöä. 

Osallistamisen menetelmistä laaditut kuvaukset muistilistoineen ovat erillisessä pdf-tiedostossa, jonka voit ladata ja tarvittaessa tulostaa työsi tueksi. 

Antoisia luku- ja kehittämishetkiä!
 

Työkirja digiasioinnin ulkopuolelle jääneiden osallistamiseen -sisällöt

 

Anna meille palautetta työkirjoista!

Oletko jo hyödyntänyt työkirjojamme palvelukehittämisessä tai muutoin kehittänyt palveluitasi?

Kerro siitä meille!

Keräämme mielellämme kokemuksia työkirjoista ja haluamme myös jakaa tietoa onnistuneista kehittämisponnistuksista.

Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]