You can now view reports from Suomi.fi Messages in Suomi.fi Service Management
Suomi.fi-viestien käyttäjät voivat nyt tarkastella Suomi.fi-viestien tilastodataa Suomi.fi-palveluhallinnan kautta. Digi- ja väestötietovirasto julkaisee 1.12.2023 alkaen Palveluhallinta-sivustolla raportteja Suomi.fi-viestien lähetys- ja käyttäjämääristä.
The report data will include information from the current day back to 26 August 2023. Older historical data with less accurate information has also been imported. A summary of how to use and interpret the report can be found on the last page of the report.
In the Suomi.fi Messages service, you can use various filter criteria to view messages sorted by, for example, the following:
- The number of sent messages
- The number of sent attachments and attachment sizes
- The number of electronic mailboxes belonging to end users
- The number of organisations using the service
- The number of services offered by organisations that have been connected to the service.
Where can the reports be found?
Statistical reports regarding the Suomi.fi Messages service can be accessed from the Suomi.fi Service Management home page by selecting “Reports”. You can view reports without signing in to Service Management.
There are several different reports from different perspectives available. The reports – generated with the Power BI tool – can be filtered, and some of them allow for a deep dive. In the reports, you can view data from your own organisation and from other organisations.
Statistical reports regarding Suomi.fi e-Authorizations, Suomi.fi e-Identification, the Suomi.fi Data Exchange Layer and API Catalogue and the Suomi.fi Finnish Service Catalogue are available in the same location.
Go to Suomi.fi Finnish Service Catalogue's Reports
Additional information
Digital and Population Data Services Agency, customer service for organisations, tel. +358 295 535 115 (phone service available Mon–Fri 9–15), organisaatiopalvelut[at]dvv.fi
- Palvelut henkilöasiakkaille
- Muutto
- Tarkasta omat henkilötietosi
- Tilaa todistus väestötietojärjestelmästä
- Nimenmuutos
- Edunvalvontavaltuutus ja varautuminen
- Aikuisen edunvalvonta
- Näin haet itsellesi edunvalvojaa
- Näin ilmoitat edunvalvontaa tarvitsevasta henkilöstä
- Milloin edunvalvoja tarvitsee luvan?
- Edunvalvojan tehtävät
- Milloin edunvalvoja tarvitsee sijaisen?
- Päämiehen toimintakelpoisuuden rajoittaminen
- Milloin edunvalvonta päättyy?
- Tietoa päämiehen läheisille
- Poissa olevan henkilön tai omaisuuden tulevan omistajan etujen valvominen
- Alaikäisen omaisuuden edunvalvonta
- Milloin alamme seurata alaikäisen omaisuuden hoitoa
- Tietoa edunvalvojille
- Alaikäisen edunvalvojan tehtävät
- Milloin edunvalvoja tarvitsee luvan?
- Milloin alaikäinen tarvitsee edunvalvojan elatusapuasiaa varten
- Milloin edunvalvoja tarvitsee sijaisen?
- Ohjeita leskeksi jääneelle lasten huoltajalle
- Usein kysyttyä alaikäisen edunvalvonnasta
- Lapsen syntymä ja adoptio
- Avioliitto ja parisuhde
- Kuolema ja perunkirjoitus
- Ulkomaalaisena Suomessa
- Ulkomaalaisen rekisteröinti väestötietojärjestelmään
- Opiskelijan opas
- Kotikunta
- Perhesuhteet ja siviilisääty
- Ulkomaalaisen muutto Suomeen, Suomessa ja Suomesta
- Ohjeita Ukrainasta saapuville
- Інструкції для українців
- Erityisasiantuntijoiden ja kasvuyrittäjien pikakaista
- Työntekijän opas
- Laillistamisohje
- Ulkomaisten asiakirjojen toimittaminen
- Julkisen notaarin todistamispalvelut
- Kansalaisuus
- Sukupuolen vahvistaminen
- Uskonnollisen yhdyskunnan jäsenyys
- Vaalit, äänioikeus ja kansalaisaloite
- Kaupanvahvistus
- Lahjailmoituksen rekisteröinti
- Kansalaisvarmenne ja sähköinen henkilöllisyys
- Palvelut organisaatioasiakkaille
- Varmenteet, kortit ja leimat
- Väestötietopalvelut
- Väestötietojärjestelmän ylläpito
- Maistraattirekisterien hakupalvelut
- Otteet rekistereistä
- Digiturvapalvelut
- Digituki
- Suomi.fi-palvelut
- Digitalisaatiota edistävät palvelut
- Julkisen notaarin palvelut
- Kaupanvahvistus
- Vihkimisoikeus
- Ohjeet hyvinvointialueille
- Finnish Authenticator -tunnistuspalvelu
- Avoin data
- Verkkoasiointi
- Tietoa virastosta
- Digi- ja väestötietovirasto
- Meille töihin
- Asioi sähköisesti
- Yhteystiedot
- Ajankohtaista
- Digi- ja väestötietovirasto sosiaalisessa mediassa
- Yleistiedoksiannot ja kuulutukset
- Automaattinen ratkaisumenettely
- Laatupolitiikka
- Asiakkaiden yhdenvertaisuussuunnitelma
- Tietosuoja
- Medialle
- Esitteet ja julkaisut
- Väestötietojärjestelmä
- Hankkeet
- Ennakointi ja tutkimusyhteistyö