Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas serviceställe i Jyväskylä flyttar
Värt serviceställe i Jyväskylä flyttar i mars 2025. Från och med den 19 mars 2025 är vi verksamma på statens gemensamma serviceställe i Sinetti på Vapaudenkatu 58, 40100 Jyväskylä (ingång från Urhonkatu).
Flytten påverkar inte öppettiderna
Den sista servicedagen på det nuvarande servicestället på Hannikaisenkatu är fredagen den 14 mars. Ändringen medför inga avvikelser i öppettiderna, eftersom servicestället i Jyväskylä normalt är öppet från onsdag till fredag.
Du kan lämna dokument i utomhus- och inomhusbrevlådan på Hannikaisenkatu ännu måndagen den 17 mars. På Vapaudenkatu flyttas utomhusbrevlådan till Urhonkatu bredvid dörren och inomhusbrevlådan till kundservicens entréhall på första våningen.
Vigsel på samma adress
I och med återflyttningen får Kärleksmyndigheten nya lokaler i förbindelse till kundservicen. Tidigare fanns vigsellokalen på en annan adress på Hannikaisenkatu. Den nya adressen till vigsellokalen i Jyväskylä är alltså Vapaudenkatu 58 (ingång från Urhonkatu).
Oftast går det att uträtta ärenden utan besök på servicestället
Största delen av ärendena kräver inget besök vid Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas serviceställe utan de kan skötas via elektroniska servicekanaler eller via telefontjänsten.
Dessa kanaler betjänar normalt, och flytten av servicestället i Jyväskylä påverkar inte deras betjäningstider.
I ärenden som kräver besök på servicestället rekommenderar vi att du bokar tid. Utan tidsbokning är antalet besökstider begränsat. Bekanta dig med våra tjänster som kräver besök.
Servicestället för Myndigheten för digitalisering och befolkningsdata i Jyväskylä betjänar enligt följande:
- Sista servicedag före flytten: fredagen den 14 mars 2025 (adress: Hannikaisenkatu 47 C).
- Kundservice och vigsellokaler i de nya lokalerna i Sinetti: onsdagen den 19 mars 2025 (adress: Vapaudenkatu 58, ingång från Urhonkatu)
Flytten av Jyväskylä serviceställe och inrättandet av statens gemensamma serviceställen är en del av förnyelsen av statens service- och lokalnät. Målet med projektet är att under 2020-talet samla de statliga myndigheternas kundservice vid personligt besök till gemensamma serviceställen. Samtidigt effektiviseras statens lokalanvändning när ämbetsverken flyttar till gemensamma kontorslokaler.
- Palvelut henkilöasiakkaille
- Muutto
- Tarkasta omat henkilötietosi
- Tilaa todistus väestötietojärjestelmästä
- Nimenmuutos
- Edunvalvontavaltuutus ja varautuminen
- Aikuisen edunvalvonta
- Näin haet itsellesi edunvalvojaa
- Näin ilmoitat edunvalvontaa tarvitsevasta henkilöstä
- Milloin edunvalvoja tarvitsee luvan?
- Edunvalvojan tehtävät
- Milloin edunvalvoja tarvitsee sijaisen?
- Päämiehen toimintakelpoisuuden rajoittaminen
- Milloin edunvalvonta päättyy?
- Tietoa päämiehen läheisille
- Poissa olevan henkilön tai omaisuuden tulevan omistajan etujen valvominen
- Alaikäisen omaisuuden edunvalvonta
- Milloin alamme seurata alaikäisen omaisuuden hoitoa
- Tietoa edunvalvojille
- Alaikäisen edunvalvojan tehtävät
- Milloin edunvalvoja tarvitsee luvan?
- Milloin alaikäinen tarvitsee edunvalvojan elatusapuasiaa varten
- Milloin edunvalvoja tarvitsee sijaisen?
- Ohjeita leskeksi jääneelle lasten huoltajalle
- Usein kysyttyä alaikäisen edunvalvonnasta
- Lapsen syntymä ja adoptio
- Avioliitto ja parisuhde
- Kuolema ja perunkirjoitus
- Ulkomaalaisena Suomessa
- Ulkomaalaisen rekisteröinti väestötietojärjestelmään
- Opiskelijan opas
- Kotikunta
- Perhesuhteet ja siviilisääty
- Ulkomaalaisen muutto Suomeen, Suomessa ja Suomesta
- Ohjeita Ukrainasta saapuville
- Інструкції для українців
- Erityisasiantuntijoiden ja kasvuyrittäjien pikakaista
- Työntekijän opas
- Laillistamisohje
- Ulkomaisten asiakirjojen toimittaminen
- Julkisen notaarin todistamispalvelut
- Kansalaisuus
- Sukupuolen vahvistaminen
- Uskonnollisen yhdyskunnan jäsenyys
- Vaalit, äänioikeus ja kansalaisaloite
- Kaupanvahvistus
- Lahjailmoituksen rekisteröinti
- Kansalaisvarmenne ja sähköinen henkilöllisyys
- Palvelut organisaatioasiakkaille
- Varmenteet, kortit ja leimat
- Väestötietopalvelut
- Väestötietojärjestelmän ylläpito
- Maistraattirekisterien hakupalvelut
- Otteet rekistereistä
- Digiturvapalvelut
- Digituki
- Suomi.fi-palvelut
- Digitalisaatiota edistävät palvelut
- Julkisen notaarin palvelut
- Kaupanvahvistus
- Vihkimisoikeus
- Ohjeet hyvinvointialueille
- Finnish Authenticator -tunnistuspalvelu
- Avoin data
- Verkkoasiointi
- Tietoa virastosta
- Digi- ja väestötietovirasto
- Meille töihin
- Asioi sähköisesti
- Yhteystiedot
- Ajankohtaista
- Digi- ja väestötietovirasto sosiaalisessa mediassa
- Yleistiedoksiannot ja kuulutukset
- Automaattinen ratkaisumenettely
- Laatupolitiikka
- Asiakkaiden yhdenvertaisuussuunnitelma
- Tietosuoja
- Medialle
- Esitteet ja julkaisut
- Väestötietojärjestelmä
- Hankkeet
- Ennakointi ja tutkimusyhteistyö