Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas serviceställe i Joensuu flyttar – Undantag i besök på grund av flytten
Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas serviceställe i Joensuu flyttar i februari. På grund av flytten är Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas serviceställe i Joensuu stängt 13.–21.2.2023.
Ämbetsverkets kundtjänst betjänar i Joensuu på den gamla adressen (Torikatu 36 B) fram till fredagen den 10.2.2023.
Våra telefontjänster och e-tjänster betjänar normalt under hela flytten.
De nya lokalerna öppnas för besök den 22.2.2023 – Tidsbokning påskyndar uträttandet av ärenden
Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas kundtjänst i Joensuu betjänar besökskunderna igen från och med den 22.2.2023 på den nya adressen Kauppakatu 40.
Besökskundtjänsten är i huvudsak öppen med tidsbokning, så vi rekommenderar att du bokar tid i förväg. Utan tidsbokning betjänar vi på servicestället i Joensuu onsdagar och fredagar kl. 9–12.
De flesta ärenden kräver inte ett personligt besök hos Myndigheten för digitalisering och befolkningsdata, utan de sköts enkelt via elektroniska kanaler eller via telefontjänsten. De ärenden som kan skötas elektroniskt finns samlade på adressen https://dvv.fi/sv/kommunicera-elektroniskt-med-oss.
Om ditt ärende ändå förutsätter ett besök, boka en tid till vårt serviceställe på förhand på adressen https://dvv.fi/tidsbokning eller genom att ringa det servicespecifika numret. Så här undviker du onödig väntan i våra kundservicelokaler.
Närmare kontaktuppgifter till våra tjänster finns på Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas webbplats https://dvv.fi/sv/privatpersonernas-kundbetjaning.
Vad är det frågan om?
Ämbetshuset i Joensuu är en del av reformen av statens service- och lokalnät. Målet med projektet är att under 2020-talet samla de statliga myndigheternas kundservice vid personligt besök till gemensamma serviceställen. Samtidigt effektiviseras statens lokalanvändning när ämbetsverken flyttar till gemensamma kontorslokaler. I Joensuu har ändringarna ännu inte gjorts till fullo och tills vidare erbjuder endast en del av myndigheterna sina tjänster vid de gemensamma kundserviceställena. Ämbetshusets tjänster och lokaler utvecklas under de närmaste åren.
- Individuals
- Processing times
- Marriage
- Having or adopting a child
- Names
- Moving
- Guardianship
- Life changes while living abroad
- Moving while living abroad
- Registration of a child born abroad
- Marriage concluded abroad
- Partnership registered abroad
- Divorce granted abroad
- Registration of a name change performed abroad
- Gender recognised abroad
- Death abroad
- Registration of citizenship
- Notification of retaining Finnish citizenship
- Legalisation of foreign documents
- Submitting foreign documents
- As a foreigner in Finland
- Registration of a foreigner
- Registration of a foreign student
- Municipality of residence
- Instructions on arriving in Finland from Ukraine
- Guide for employed persons
- Fast track service for specialists and growth entrepreneurs
- Instructions for legalisation
- Submitting foreign documents
- Foreigner’s move to Finland, in Finland and out of Finland
- Check your own personal details
- Elections and Right to vote
- Suomi.fi Web Service
- Citizen Certificate and electronic identity
- Certificates from the Population Information System
- Population information in the Population Information System
- Registration of a gift notification
- Services of notary public
- Certification of purchase
- Citizens’ initiative
- Death and estate inventory
- Public Service Info
- Address service
- Forms
- Digital support for citizens
- Organisations
- Certificates
- Population information services for organisations
- Public administration sampling and updating service
- Private sector information services
- PIS modified data interface
- Modified data update service
- VTJkysely interface
- Browser-based VTJkysely application
- Resident sampling services for property management offices and maintenance companies
- Data extraction for municipalities
- Reform of personal identity code
- Conditions for using population information
- Maintaining the Population Information System
- Extracts from registers
- Suomi.fi services
- Services to promote digitalisation
- Digital support
- Digital identity reform
- Digital security services
- Services of notary public
- Certification of purchase
- Right to officiate weddings
- E-services
- Finnish Authenticator identification service
- About the agency
- Digital and Population Data Services Agency
- Digital and Population Data Services Agency as an Employer
- Use our services electronically
- Contact
- Customer service for private customers
- Customer service for organisations
- Service locations
- Digital and Population Data Services Agency address, switchboard e-billing details
- Digital and Population Data Services Agency Management
- Marriage ceremony premises information
- Contact details for media
- International Affairs
- Invoicing
- Quality policy
- Equality plan for customers
- Data protection
- News
- Population Information System
- For media
- Brochures and publications
- Projects
- Foresight and research cooperation