Servicestället för Myndigheten för digitalisering och befolkningsdata i Björneborg flyttar i december
Servicestället för Myndigheten för digitalisering och befolkningsdata i Björneborg flyttar i december 2023.
Från och med den 18 december 2023 verkar vi på statens gemensamma serviceställe i Porin Leijona på adressen Yrjönkatu 6, 28100 Björneborg.
Vi betjänar på den gamla adressen fram till den 8 december 2023.
Avvikelser i öppettiderna i december
På grund av flytten är vår kundtjänst stängd från den 11 till den 15 december 2023.
Vigslar som redan reserverats förrättas från den 14 till den 15 december på det gamla servicestället (adress: Pohjoisranta 11 E).
Oftast går det att uträtta ärenden utan besök på servicestället
Största delen av ärendena kräver inget besök vid Myndigheten för digitalisering och befolkningsdatas serviceställe, utan ärendet kan skötas via elektroniska servicekanaler eller via telefontjänsten.
Dessa kanaler betjänar normalt, och flytten av servicestället i Björneborg påverkar inte deras betjäningstider.
Om ditt ärende förutsätter ett besök på vårt serviceställe, rekommenderar vi att du bokar tid för att undvika köande.
Se våra tjänster som kräver besök: https://dvv.fi/sv/tjanster-som-kraver-besok
Servicestället för Myndigheten för digitalisering och befolkningsdata i Björneborg betjänar enligt följande:
- Den sista servicedagen före flytten: fredag den 8 december 2023 (adress: Pohjoisranta 11 E).
- Vår kundtjänst är stängd från den 11 till den 15 december 2023
- Vi betjänar i de nya lokalerna i Porin Leijona (adress: Yrjönkatu 6):
- med tidsbokning från och med tisdag den 19 december
- utan tidsbokning från och med torsdag den 21 december
Flytten av Björneborgs serviceställe och inrättandet av statens gemensamma serviceställen är en del av förnyelsen av statens service- och lokalnät. Målet med projektet är att under 2020-talet samla de statliga myndigheternas kundservice vid personligt besök till gemensamma serviceställen. Samtidigt effektiviseras statens lokalanvändning när ämbetsverken flyttar till gemensamma kontorslokaler.
- Individuals
- Moving
- Check your own personal details
- Certificates from the Population Information System
- Names
- Guardianship
- Having or adopting a child
- Marriage
- Death and estate inventory
- Life changes while living abroad
- Moving while living abroad
- Registration of a child born abroad
- Marriage concluded abroad
- Partnership registered abroad
- Divorce granted abroad
- Registration of a name change performed abroad
- Death abroad
- Registration of citizenship
- Loss of citizenship of another country
- Notification of retaining Finnish citizenship
- Legalisation of foreign documents
- Submitting foreign documents
- As a foreigner in Finland
- Registration of a foreigner
- Guide for students
- Municipality of residence
- Family relationships and Marital Status
- Instructions on arriving in Finland from Ukraine
- Guide for employed persons
- Fast track service for specialists and growth entrepreneurs
- Instructions for legalisation
- Submitting foreign documents
- Foreigner’s move to Finland, in Finland and out of Finland
- Services of notary public
- Confirmation of gender
- Population information in the Population Information System
- Elections and Right to vote
- Certification of purchase
- Registration of a gift notification
- Citizen Certificate and electronic identity
- Organisations
- Certificates, cards, seals and stamps
- For social welfare and healthcare service providers
- For organisations
- Electronic sealing service
- Timestamping Service
- Electronic signature
- Service certificates
- Advisory service, support and revocation service
- Certificate Directory
- Test the use of a certificate
- Card Reader Software
- Information about certificates
- Population information services for organisations
- Public administration sampling and updating service
- Private sector information services
- PIS modified data interface
- Modified data update service
- Population Information System query interface
- Browser-based Population Information System query
- Resident selection service
- Selection service for municipalities
- Reform of personal identity code
- Conditions for using population information
- Selection service for wellbeing services counties
- Maintaining the Population Information System
- Extracts from registers
- Suomi.fi services
- Services to promote digitalisation
- Digital support
- Digital security services
- Services of notary public
- Certification of purchase
- Right to officiate weddings
- E-services
- Finnish Authenticator identification service
- Certificates, cards, seals and stamps
- About the agency
- Digital and Population Data Services Agency
- Digital and Population Data Services Agency as an Employer
- Use our services electronically
- News
- Contact
- Customer service for private customers
- Customer service for organisations
- Service locations
- Digital and Population Data Services Agency address, switchboard e-billing details
- Digital and Population Data Services Agency Management
- Marriage ceremony premises information
- Contact details for media
- International Affairs
- Invoicing
- Quality policy
- Equality plan for customers
- Data protection
- Population Information System
- For media
- Brochures and publications
- Projects
- Foresight and research cooperation