Hyppää sisältöön

Uusi asiakaspalvelu palvelee Väestörekisterikeskuksen organisaatioasiakkaita

Julkaisuajankohta 11.6.2019 11.54
Tiedote

Organisaatiot voivat olla asiakaspalveluun yhteydessä esimerkiksi Suomi.fi-valtuuksiin liittyvissä kysymyksissä.

Väestörekisterikeskus avasi maaliskuun alussa asiakaspalvelun, joka palvelee yritys- ja organisaatioasiakkaita arkipäivisin sekä puhelimitse että sähköpostitse. Organisaatiot voivat olla asiakaspalveluun yhteydessä esimerkiksi Suomi.fi-valtuuksiin liittyvissä kysymyksissä. Kansalaisneuvonta palvelee edelleenkin kansalaisia.

Palvelupäällikkö Jaana Immanen-Peuha kertoo, että nyt asiakaspalvelussa kartoitetaan, mitkä olisivat asiakkaiden näkökulmasta palvelun parhaat toimintatavat ja palveluajat.

- Otamme mielellämme palautetta asiakkailtamme, sillä haluamme kuunnella yritysten ja organisaatioiden tarpeita. Nyt asiakkailla on mahdollisuus vaikuttaa palvelumme sisältöön ja aukioloihin.

Puhelinpalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin numerossa 0295 53 5115. Aukioloaikoja kokeillaan, joten kannattaa seurata asiakaspalvelun aukioloaikoja vrk.fi-sivuilta. Puhelinaikojen ulkopuolella tarjoamme palvelua sähköpostitse osoitteessa: organisaatiopalvelut(at)vrk.fi.

Lisätietoa asiakaspalvelusta: vrk.fi/yhteystiedot